Kaip parduoti dramblį?
Dramblio jūs tikrai nepardavinėsite, tačiau jeigu bandysite parduoti tokį dalyką, kuriuo žmogaus visiškai nesudominsite, jam bus tas pats, ar dramblį bandote parduoti, ar dulkių siurblį – jam bus tas pats. Kokybiškai pasirinkti pardavimų mokymai gali būti tai, kas padės iš esmės pakeisti požiūrį į pardavimus ir pakelti jų vertę jums patiems. Jeigu nežinote, ar eiti į mokymus, pradžiai pasitobulinkite naudodami tris sėkmės paslaptis, o vėliau eikite ir į mokymus, ten sužinosite dar daugiau visko.
Istorija – geriausias būdas parduoti
Vienas iš dalykų, kurį turbūt jums nuolat dėstys pardavimų mokymai, bus istorijos pasakojimas. Sužinosite, kad būtent istorija yra pats svarbiausias dalykas, norint kažką parduoti. Dalykas, daiktas ar paslaugą, ką pardavinėjate, pirmiausia turi tapti kažkokios istorijos dalimi, tik tada jį žmonės norės pirkti. Jeigu pamatytumėte paprastą kinišką žiedą už 50 centų dėvėtų rūbų parduotuvėje po stiklu – ar norėtumėte jo? Tikriausiai ne. O jeigu tas pats žiedukasbūtų pardavinėjamas aukcione, papasakojus jo istoriją – kad tai galbūt tas pats žiedas, kurį dėvėjo aktorė filmuojant „Titaniką“, galbūt jį nusipirktumėte už 10 tūkst. eurų! Nes jūs iš tiesų pirktumėte ne daiktą, ne pigų niekelį, o tą istoriją, kuri sklando aplink jį. Tad geros istorijos gali padėti parduoti bet ką – net ir dramblį. Tik mokėdami papasakoti geriausią istoriją, jūs parduosite savo produktą.
Apie savo produktą žinoti viską
Kitas dalykas, kurio turbūt išmoksite pardavimų mokymuose – išsiaiškinkit apie savo produktą visko kuo daugiau. Tai gali tapti kertiniu dalyku, nulemiančiu jūsų sėkmę. Kaip pardavėjas, turite žinoti viską, o pirmiausia, produkto trūkumus. Turite turėti daugiau argumentų apie tai, kodėl tie trūkumai nėra tokie dideli, negu apie tai, kokie yra privalumai. Turite tikėtis, kad jums niekada neprireiks ginti trūkumų, tačiau jeigu prireiktų – jūs nepasimesite ir nesakysite „na taip, tikrai prastai“, jūs turėsite atverti savo gynybinį arsenalą. Išties, juk kiekvienas trūkumas gali būti paverstas privalumu (tik reikia geros istorijos). Tarkime, galbūt per trumpas sijonas jums atrodys kaip privalumas, nes tokie dabar madingi. Žinoma, jūs neparduosite visiško šlamšto, brokuotos prekės ir neveikiančio prietaiso, tad turite pardavinėti tai, kuo ir patys tikite.
Pažinoti savo auditoriją
Kita dalis – žinoti, su kokiais pirkėjais turėsite reikalų. Tai taip pat gali labai palengvinti arba pasunkinti darbą. Tačiau pažinodami auditoriją, mokėsite sukurti jai tinkantį pasakojimą.
Leave a Reply